Opinie o Nas
Producenci
Reklamacje i zwroty

 

Reklamacja towaru

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Odeślij produkt wraz z akcesoriami dostarczonymi od producenta oraz dowodem zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Sklep Geekowy.pl
Chorwacka 4 tel. 509005644
15-611 Białystok

Sklep Geekowy.pl skontaktuje się z Tobą w sprawie reklamacji najszybciej jak to możliwe.


 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony  produkt, musisz poinformować sklep Geekowy.pl o tym fakcie. 

Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY i prześlij go na adres e-mail: info@geekowy.pl. Możesz również napisać prostego e-maila z informacją o chęci zwrotu.

Do paczki z wydrukowanym formularzem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub kopię faktury.

Jeżeli wybrałeś opcję dostawy InPost Paczkomaty lub InPost Kurier zwrot będzie całkowicie darmowy. Przejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/ i postępuj zgodnie z wskazówkami.

W przypadku zakupu z inną formą dostawy niż InPost Paczkomaty / InPost Kurier odeślij zwracany produkt na adres:

 

Sklep Geekowy.pl - zwrot

ul. Chorwacka 4

15-611 Białystok

 

Zwrot zapłaconej kwoty nastąpi na podane w formularzu zwrotu konto.

Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane. 

 

UWAGA - gry można zwrócić, jeżeli folia producenta nie została naruszona. W przypadku naruszenia folii zwroty nie mogą zostać przyjęte.

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl